Friday, July 17, 2009

Kenapa Toilet menjadi pilhan Pertama?

Aku sangat pelik dan hairan. Agak-agak korang lah kan, kalau aku cerita ni pelik dan hairan bermain di kepala or tidak.
macam ni, aku nak story sikit tentang gelagat student di hostel/asrama/dorm. Tempat yang paling direbuti dan kerap sekali mereka kunjungi. Mula dari bangun pagi sampai lah nak tidur. Tidak lekanglah toilet tuh. Ada saje orang, yang pelik tuh, bila kat rumah tak nak pula pergi toilet. Bila kat hostel..tak sekejap2 toilet. Boleh gaduh lah kalau x pergi. :)) Ada yang sanggup mencangkung untuk tunggu giliran. Cangkung depan pintu, dengan muka sebel tahan apa yang nak di buang, tahan bau badan yang tengik tuh. hikhikhik... Memang hairan!! Mengapa benda ni berlaku sampai tahap tuh sekali. Aku ada tanya kat roomate, diorang jawab "memang lah toilet jadi tumpuan utama, penting kowt..paling utama sekali, kita ni dah x tahu nak pergi mana. Keluar bilik, masuk bilik, pergi toilet. Lebih lagi yang dapat hostel kat hulu. lagi x tahu nak buat apa kan..Boleh kata toilet tmpt indah lah.(ayat sinis) "

Boleh pula dorang jawab camtu kan. Padahal dorang tahu, toilet tuh paling best untuk setan duduk. Korang selalu cangkung tuh, ngn SETAN lah. Best jer setan teman korang dalam toilet tuh. Kira korg x takut lah. Ada yang teman. huhuhu...:))
(jgn marah..)

ini lah roomate aku yang memberi komen.. sem ni roomate best lah. Dapat juga yang satu kepala even dah kenal dari sem 1 lagi. Tapi sem ni baru dapat sebilik.

.


No comments:

Post a Comment

http://meeramahmud.blogspot.com